sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Huoooh... pitäskö nyt

...selitellä jotain, että miksi oon jättänyt kirjoittelun niin pitkäksi aikaa? No, long story short, oon ollu ihan helvetin kiireinen. Ei siinä sen enempää.

Kyllä mulla yhä kiirettä pukkaa, mutta nyt oon 16-vuotissyntymäpäivälahjaksi saanut oman järjestelmäkameran. Helpottaahan se hiukan ku on oma aparaatti jota voi käyttää ihan omilla ehdoilla.  Olihan mulla se Olympus, mutta se ei vaan ollut kovin käytännöllinen. Siinä oli upea zoomi mutta muuten sitä oli hidas ja hankala käyttää. Nyt mulla on toi canonin 700d, jonka kyljessä lukee edellämainitun sijasta "Kiss X7i", joka on sen tuotenimi Japanissa, josta se ostettiin.

Tänään mä kävin ekaa kertaa kuvailemassa. Ei ollut ehkä "kuvauksellisin" sää, mutta kyllä mä jotain kivoja otoksia sain :) Ensimmäistä kertaa olin siis tällä kameralla kuvailemassa, enkä voi sanoa pettyneeni tippaakaan. Toki pitää vähän harjotella manuaalitarkennuksen käyttöä, mutta eiköhän sekin luonnistu ajan mukaa. Löysin myös kuvauspaikkoja täynnä potentiaalia, jotka ehkä paremmalla säällä toimii paremmin. Hetken kuvailtuani menin Maisan ja Sagan kanssa auttamaan vohvelitarjoiluissa pop messuun. Toivotaan, että nää meidän kokkailut näkyy aktiivisuutena ja päästään leirille isosiksi.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti