sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Sunday Sadness

Mä kirjotan nyt suomeksi. Se on jotenkin niin runollinen kieli.

Tänään on ollut upea viikko. Olin harjottelijana Helsingin Sanomissa. Sain lehteen pari omaa juttua ja opin kauheesti siitä, millasta toimittajan arki on. Tuntu oudolta palauttaa kulkulupa Sanomataloon kun lähdin vikaa kertaa pois. Se on hieno paikka.

Treeneissä mä en käynyt, koska en vaan tällä viikolla voinut. Sen sijaan oon juossu ja treenannu kun hullu, koska en haluu jäädä jälkeen. Onneksi kohta pääsen taas normaalisti treeneihin.

Viulusta on taas kauhea stressi. En ole tällä viikolla ehtinyt harjoitella ollenkaan, enkä huomennakaan ehdi. Ylihuomenna olis sitten soittotunti. Hups.

Tää viikko on avannut mun silmät monessa mielessä. En mä sitä mihinkään ole kirjottanut sanoin mutta uskon etten ihan heti unohda kaikkea mitä tällä viikolla opin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti